16 July 2012

Weekend de festival si flow

Acum ca ai dat scroll dupa 2 postari, am incercat sa particip la acest proiect si am reusit sa captez prin obiectiv un loc din alta lume.
Incerc sa folosesc un alt tip stilistic de a scrie. Asa ca citeste si lasa-te uimit.

Cum sa incep? Drumul cu trenul pana la Saratel, o carte de citit si nerabdarea pe care o purtam gandindu-ma ca nu imi luasem nici macar o bluza. Odata ajuns intr-o gara mica, fara lumina dar care imi spunea ca o sa fie 2 zile de neuitat, au venit sa ma ia pe sus si sa mergem si mai sus la Festivalul din Herina. - Trebuie sa ma opresc si sa admir curajul acestor tineri bistriteni si avantul cu care incep sa promoveze diverse evenimente. Unul dintre ele se numeste LOVE HERina. O scena in aer liber, intr-o rapa de munte, presarata cu DJ,platane si Suie care din cauza ploii s-au retras.-
M-am dat foarte cocos in momentul in care am vazut ce priveliste se afla in acest loc nestiut. Nu am apucat sa fac decat o poza(si aceea nu a iesit bine) ca a si inceput urgia. Asa ca am lasat norii sa isi faca de cap si sa isi verse lacrimile pana la pielea subsemnatarului de blog. Dupa multa muzica si pahare de bere in ploaie am urcat inapoi panta de 200 de metri si am mers sa ne odihnim si sa ma gandesc ce tara frumoasa avem si de faptul ca este promovata la un nivel prea obscur. Urmeaza sa mai zic I love HerINA, cateva poze si o noua postare cu concursul de downhill:







www.loveher.ro

No comments:

Post a Comment