16 July 2012

Weekend de festival si flow ride


Buna dimineata Bistrita!

Sambata dimineata, putin obositi, am baut cafeaua, am facut planul, am mancat (exact in aceasta dezordine) si am iesit pe usa catre partea a 2-a weekendului.
Dupa convorbiri autoritare am ajuns la baza Dealului Jelnei,Padurea Codrisor, unde am intrat in mijlocul desfasurarii concursului Flow Ride (reclama nu fac,nu primesc nimic): muzica, biciclete ce costa 3000 de Euro, copii, seniori, fete, arbitri, liste de participanti, dube si chiar si un tractor cu remorca. Asa vanzoleala incat in primele 10 minute am obosit si ma intrebam cat mai dureaza?
Incepand sa ma dezmeticesc, ma trezesc intr-o duba cu 4 "raideri"(prietenii stiu de ce) si 4 biciclete. Imi schimb obiectivul, setez si astept sa ajungem la start in varf de deal:









Am continuat sa cobor pe langa traseu si am dat de oamenii organizatori de la care am aflat o alta lume, o alta dimensiune unde placerea nu facea bani dar misca oameni. Cu regionalisme si expresii noi am facut pe micul fotograf si am incercat ceva nou in fotografie: lumina care nu ma intelege, umbre inerte, si poza in miscare:





S-a incheiat prima zi de concurs, am chefuit in Vama Veche si se stinge lumina si ma trezesc in miros de munte la cea de a 3-a zi de weekend in care am planificat,am urcat pe deal,am stat la start,am stat de vorba,am intrebat,am raspuns si am inceput sa coboram dealul pe traseu. Aici am inteles ce sport incredibil si ce oameni umpluti cu adrenalina si o pasiune:











A sosit clipa sa ma intorc la civilizatie, la zile de luni, la trezit in graba dar si la intalnirea cu familia, cu prietenii de o viata, cu obiceiuri mai mult sau mai putin uitate, cu sudul insorit, cu ACASA.

Sau altfel zis am terminat Calatoria Initiatica II



http://bistritadh.wordpress.com/flow-ride-2/
http://bistritadh.files.wordpress.com/2012/05/afis_flow_ride-1-2.jpg

No comments:

Post a Comment