10 April 2013

Prieteni si Whispering Woods la semifinalele W.O.A. Cluj

Traducere mot-a-mot, adaptare si continuare (sau mai degraba incepere) de pe : joyridex.blogspot.ro

Dupa cum se spune pe rocaneste: am cantat, am facut rock, am invins. Vineri seara mi-am bucurat urechea sufletului ascultand un rock, pe de o parte linistitor, pe de alta parte o linie melodica umpluta cu note in loc de adrenalina si cu acorduri in loc de serotonina.

Dar lasand melodrama la o parte, trupa noastra iubita "Whispering Woods" a castigat si inainteaza spre Finala.
Ma inchin voua, sperand ca acest drum sa ne duca la marea scena de la Wacken Open Air Festival...

asa ca relaxeaza-ti urechea interna...




...cu ceva vizual*

*alaturi de ceva prieteni, in ordinea aparitiei:
Trupa: Alexandra (voce), Corina (voce), Cora (clape), Istvan (bass), Doru (chitara), Alex (tobe), Catalina (flaut). 
Fanii: Tzara, Marius, Bentza, Hansel, Elke, Serghei, George, halba de bere apartinand lui Iancu.


vezi mai multe despre finalistii nostri talentati la: The Whispering Woods Official Band Website






















No comments:

Post a Comment